My life

Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

Hej!

Av Kayesh - 28 juli 2011 12:35

Hej bloggen..

just nu är jag trött, jag har precis vaknat..igår hann jag inte blogga, eftersom det hände nått, men pallar inte förklara, men kan berätta vad jag gjorde igår, igår var jag med bebbe, först var vi vid Matnära & köpte PowerKing!! :D sen så cyklade vi hemma hos Melissa vi ville va med henne, men hon va ute med nån kompis.. sen så gick jag & bebbe hemma hos mig, vi kollade på film Filmen hette "ÄLSKA MIG" faan den va skit  sorjlig (stavfel?) och den va skit bra!! sen så gick bebbe hem för hon skulle äta & sånt, o det gjorde jag med, sen så kollade jag på film, me Mamma & Pappa, vi kollade på Brides Mades .. elr hur det nu stavas:P haha, men den va rolig oxåå... men nu ska jag äta frukost.. aja Hejdå HA DET BRA!!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kayesh - 11 augusti 2011 22:45

Hej bloggen, det va längesen... jag har inte bloggat för en vecka elr två.. jag orkade inte drf att jag har varit med min bästis vi hade skit kul inte bara kul SUPER KUL!  JAG FYLLDE(STAVFEL?!) I FREDAAAGS!! :D aja nu e jag 13 hahahha men är fortfa...

Av Kayesh - 29 juli 2011 23:19

Tja bloggen! jaa, just nu sitter man och kolla på tv och messar.. idag var jag med Moa & Vera vi va  Särsta i knivsta! det va skit kuul, det va ganska varmt.. sen så åkte vi hem.. efter de så var vi hemma hos mig & chillade lite, sen var vi ute och...

Av Kayesh - 26 juli 2011 21:35


Hej bloggen, JAG FICK EN NY MOBIL!! DEN ÄR XPERIA x8 (svart) fick den nyss !!! :D men :( just nu har jag skit ont i magen, har haft de hela dann :'( :'( vet inte varför... men jaja... jag ska dra nu... herrå bloggen hoppas kommer de bli bra sen :) ...

Av Kayesh - 26 juli 2011 17:13

Hej bloggen. jag kom hem nyss, varit med Felicia & Matilda vi va överallt typ.. just nu sitter man och kollar på tv & kollar runt på facebook typ, mm jag som trodde att jag skulle stanna hemma idag haha xD , jaa imorn ska jag kanske åka nånstans me...

Av Kayesh - 26 juli 2011 11:37

Hej sötnosar, vad gör ni då? ja.. jag gör ingenting, åt frukost nyss, och kollar på tv, idag ska jag stanna hemma och chilla lite... JAG FYLLER ÅR OM 9 DAGAR JAG LÄNGTAR REDAN!!! haha då blir jag 13 :D hehe asso imorse såg jag att min broscha sov bre...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kaaye

  Bara jag , ingen annan :P


Ovido - Quiz & Flashcards