My life

Alla inlägg under juni 2011

Av Kayesh - 25 juni 2011 23:41

Hej hej bloggen... ja ... idag var jag i sigtuna och kollade på vårt nya husvagn den va jättefint .. sen gjorde jag ingenting, har suttit vid datan och lyssnade på musik... och just nu smsar jag faktist med en person ;) och imorn ska jag kanske va med Olivia :D hehe..justee den här filmen e skit rolig HAHAHAHAHA ni kommer garva jag lovar kolla bara   DOM E SKIT ROLIGA HAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA !!! :D

Av Kayesh - 23 juni 2011 22:59

DAGENS LÅT!  äLsKaRlÅtEn! <3

Av Kayesh - 23 juni 2011 17:26

 Du är mitt liv Glöm aldrig att jag älskar dig, Du och jag föralltid, Så är det och så ska det vara !          JAG ÄLSKAR DIG GUMMAN! <3

Av Kayesh - 19 juni 2011 12:25

tjenareeee, nu har jag ätit frukost oj lite sen ... jaja just nu sitter här och kollar lite på facebook, och chattar med Sötnosen Bella! ;)  <3 Längtar, och idag fyller oskar år, nu e han 11 XD och Bella kommer nog snart hoppas jag!:) <33333333 men nu ska jag faktist dra , vet nt vad jag skulle skriva mer.. men jaja skriver mer sen          PÖSS&KRAM ♥

Av Kayesh - 18 juni 2011 20:52

Tjueeee! ;) <3 idag stannade jag hemma och gjorde INGENTING!    ! ......Just nu sitter jag här och chattar med Isabella! :D<3 Jag ska vara med henne imorn och hon ska sova över! :D jahuuuuuuuu vi kommer ha jätte kul nej inte ba kul SUPERKUL FAN!     och imorn fyller Oskar år min "lillebror" då blir han 11 :D ojdå tiden går jåtte fort! :O hehe han e fortfarande jobbig! ;) xD men..men... haha jag har tråkigt häääär... asso justee hoppas det blir BRA väder imorn! (: HOPPPPPAAAS!!! :D heheh......ska dra nuee bye! PÖSS&KRAM  





                                                                                                                                        /KAYE


Av Kayesh - 17 juni 2011 22:12

Tjenaree, Idag var jag med Olivia och Bella vi lekte olika saker och vi va ute och snackade med en kille på skype! Det va skit kul! :D dom sov hos mig.:) <333333... just nu lyssnar jag på musik och är skit trött! :/ men orkar inte skriva mer HAHAH! förlåt :( ... nu kommer nåra bilder från igår :P <3333           

Av Kayesh - 15 juni 2011 13:14

Tjuee sexii! idag var jag i skolan , och det va ganska kul ! och på lunchrasten var jag med Bella, Michelle och Asena! det va oxå kul ! inte bara kul, SUPER KUL!   just nu lyssnar jag på musik och smsar! "fan va kul"  ...... JAAAAA JUSTEEEE IMORN ÄR DET SKOLAVSLUTNIIIIIIIIING!!!! YES!  ÄNTLIGEN!!!! .... men orkar nt skriva så  mkt idag så herrå! :) PUSS&KRAM!     

Av Kayesh - 14 juni 2011 21:50

Stick ifrån mitt liv och kom fan aldrig mer tillbaka. 

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kaaye

  Bara jag , ingen annan :P


Ovido - Quiz & Flashcards