My life

Alla inlägg under april 2011

Av Kayesh - 26 april 2011 19:33

HEJ HEJ BLOGGEN!  

 Just nu sitter jag vid data..och e inne på fajjan hehe men idag var jag i skolan ja hade tråkigt juu   men imorgon kommer de bli jäätee kul jauuw hahaah vi ska typ va ute kl 12:30 14:00 vi ska spela Brännboll.....men vi ska oxå städa(skolgårdsstädning) dedär kommer bli tråkigt.. haha men jaja vi ska oxå Grilla de kommer bli jätte kul/roligt :P haha men snart ska jag äta middag ... men aa hejdå  HA DET BRA PUSS PUSS!   

Av Kayesh - 24 april 2011 21:25

Hej hej bloggen! ... jag hade mmm ni vet haahha.. men jaja idag stannade jag hemma och gjorde typ INGENTING!    haha men just nu lyssnar jag på musikk Ohyeeaaah!   och messar med några kompisar + tänker om jag vill börja på simning igen det skulle bli jätte kul då    ... fast har oxå tråkigt ;P hehe aja nu ska jag gå byee byee pöss   

Av Kayesh - 24 april 2011 13:48

Hej hej bloggen! idag vill jag vara med nån kanske fridah heeh men idag vaknade jag kl 8 haha :O men jaja... jag orkar inte skriva nu hejdå pöss pöss ses!   föresten de e jätte varmt ute !!!!!    

Av Kayesh - 23 april 2011 11:27

Hej hej bloggen!... jag har precis vaknat och ska snart äta frukust med mamma och Kevin... men idag ska jag kanske stanna hemma ...eller ja vet inte :) jag vill vara med nååååånnnnn idaaaaag! hehe men aja nu ska jag logga in på msn :D haha Byee   

Av Kayesh - 22 april 2011 19:51

Jahaappp.. nu e jag hemma ... nu sitter jag vid data och chattar med en kompis.. men idag va jag med olivia vi har bakat idag med sin mamma   och har solat med olivia igår och idag det va jätte varmt och sköööööönt!!   occh just nu lyssnar jag på musik hehe men aja ska gå nu... HA DET BRA! PÖSS /KAYE   

Av Kayesh - 20 april 2011 23:08

Hejsan! nu ska vi sova    Jag Bella och Olivia! :D hehehe men vi ses ju imorgon! pöss pöss !   

Av Kayesh - 20 april 2011 09:37

Nemen hejsan! just nu lyssnar jag på musik och messar med Olivia! Jag ska vara med henne  idag... kommer bli jätte kul oxå!  hehe ... men vi ska kanske vara ute och inne hos mig men senare ska jag äta frukust :D FÖR mamma är hemma!!!! YEEEHHH! men vänta lite.. imorgon är det ju Skärtorsdag! hehe... men ska dra nu hejdå pöss och kram! ...    

Av Kayesh - 19 april 2011 22:12

      HAHA Hade jätte tråkiiit! hehehe   

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kaaye

  Bara jag , ingen annan :P


Ovido - Quiz & Flashcards