My life

Direktlänk till inlägg 21 juli 2011

Älskardig<33

Av Kayesh - 21 juli 2011 10:32

Hej bloggen, just nu är jag med olivia, varit hela dan med henne idag,   först låg jag och sov sen så väckte olivia mig.. va as trött hon ringde mig 3-4 gångeer... haha xD sen så mötte jag henne vid matnära och då gick vi till Ica och köpte Kakao, för vi hade bästemt(stavfel?) att vi skulle baka negerbollar sen så gick vi hem till anton och plingade på honom men han va inte vaken än,så vi plingade på zaid istället då var zaid vaken då.. aa men då måste han äta frukost och sånt.. sen så gick jag och olivia  hem t henne och åt frukost sen kollade vi på tv ... sen så va vi ute och solade , sen så kom anton & zaid hahaah xD då var vi med dom vi va hemma hos anton vi kollade på skräck filmeer haha den första va inte så läskigt den hette "Edmond" men den andra va skit jävligt läskigt haha jag och olivia skrek skit mkt, HAHAHAHAHAH!! filmen hette "Theme"  <3 justee zaid va skit sur på mig typ ahahahah Jag va så jobbig mot zaid igår HAHAHHAAH!! :D men aja.. nu ska vi gå och lägga oss Hejdå PÖSS&KRAM 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kayesh - 11 augusti 2011 22:45

Hej bloggen, det va längesen... jag har inte bloggat för en vecka elr två.. jag orkade inte drf att jag har varit med min bästis vi hade skit kul inte bara kul SUPER KUL!  JAG FYLLDE(STAVFEL?!) I FREDAAAGS!! :D aja nu e jag 13 hahahha men är fortfa...

Av Kayesh - 29 juli 2011 23:19

Tja bloggen! jaa, just nu sitter man och kolla på tv och messar.. idag var jag med Moa & Vera vi va  Särsta i knivsta! det va skit kuul, det va ganska varmt.. sen så åkte vi hem.. efter de så var vi hemma hos mig & chillade lite, sen var vi ute och...

Av Kayesh - 28 juli 2011 12:35

Hej bloggen.. just nu är jag trött, jag har precis vaknat..igår hann jag inte blogga, eftersom det hände nått, men pallar inte förklara, men kan berätta vad jag gjorde igår, igår var jag med bebbe, först var vi vid Matnära & köpte PowerKing!! :D se...

Av Kayesh - 26 juli 2011 21:35


Hej bloggen, JAG FICK EN NY MOBIL!! DEN ÄR XPERIA x8 (svart) fick den nyss !!! :D men :( just nu har jag skit ont i magen, har haft de hela dann :'( :'( vet inte varför... men jaja... jag ska dra nu... herrå bloggen hoppas kommer de bli bra sen :) ...

Av Kayesh - 26 juli 2011 17:13

Hej bloggen. jag kom hem nyss, varit med Felicia & Matilda vi va överallt typ.. just nu sitter man och kollar på tv & kollar runt på facebook typ, mm jag som trodde att jag skulle stanna hemma idag haha xD , jaa imorn ska jag kanske åka nånstans me...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kaaye

  Bara jag , ingen annan :P


Ovido - Quiz & Flashcards