My life

Alla inlägg under maj 2011

Av Kayesh - 28 maj 2011 23:45

Tja bloggen.. nu är jag med fridah ska sova över...idag var jag oxå med henne vi va ute och sånt .. men jaja jag orkar inte skriva mer jag e skit trött !!!! :((Vi hörs imorgon<3           HOPPSAN! :)    

Av Kayesh - 28 maj 2011 00:24

Tjenare Bloggeeen.. Idag var jag i Kista och Väsby med en tjej... :D jaja det var en awesome dag.. haha... och just nu e jag med henne ska sova över.. och imorgon ska min familj åka till Dalarna fast inte jag.. för jag vill iinte följa med vill bara vara med en kompis men just nu lyssnar vi på musik och är inne på skype och snackar med nåra kompisar :P xD, nästa vecka ska jag och min faamilj åka till Finland på två dagar.. men jaja nu ska jag dra är skit tröööööttttttttttt ;ÖÖÖÖ  VI HÖÖÖÖRS <33

Av Kayesh - 23 maj 2011 13:56

Hej bloggen! idag var jag i skolan och det var tråkigt Jag är klar med min"Trollsländan Fakta"  och det gick jätte bra. sen var det lite bråk idag :/ xD men just nu sitter jag med min lilla laptop och kollar lite på TV sen ska jag kanske va med Fridah... HAHA Nu ska jag logga ut... Hejdåå Bloggeeeen! VI HÖÖÖRS SEEN! :* <3   (hahaahhah lol)  

Av Kayesh - 22 maj 2011 14:08

Hejjj Bloggen nu ska jag dra till fridah :D hejdååå vi hööörs snygging    <3333

Av Kayesh - 21 maj 2011 22:11

Hej hej bloggen!.. idag och igår var jag med fridah och igår kollade vi på fimen "ÄLSKA MIG" den va skit bra! grät som en åsna juu HAHAHAHAHHA:ÖÖÖ  men idag var jag oxå med fridah vi kollade på en film oxå som heter "Step up 3D" den va oxå bra ;) men sen var jag med en tjej som heter "Bella" Jag va med henne en liten stund! typ 2 timmar sen gick jag tbx t fridah... :p men aa just nu kollar jag på TV men snart ska jag logga in på skype och snacka med nåra kanske :)))) Nu ska jag dra! Hejdåååååh VIIII HÖÖÖÖRS SNYGGING ;)    

Av Kayesh - 20 maj 2011 13:24

Hej hej bloggen! idag var jag i skolan jag hade trååååkittt ;( vi hade prov idag SO alltså det va lite svårt tyckte jag... men idag hade vi Idrott och Det va Ganska kul. hehe , just nu sitter jaag vid data och göra ingenting... HAHA... men sen ska jag vara med min Bästavän (ALMA) <3 ska dra dit kl halv 4 kanske :D hehe jag ska kanske sova hos fridah idag oxååå....... jaja nu ska jag logga ut och äta Mellis .. är huungriig ;P <3 hahah aa heeeeeeejddddddddåååå HA DET BRRRRAAA! PÖSSSSSSS OCH KRAAAAMZZZZ!    jaaa justeee!!... Jag har nåra bilder från idaag hahha.... <3  VI HADE TRÅKIT SÅ VI TOG LITE BILDER! :p <3 HAHA    haha LOL ?   <3   jag ? :P   SÖTASTE NANNA!<3  <3  Jag och Nanna! <33

Av Kayesh - 19 maj 2011 21:09

HAHA!... BILDERNA FRÅN IGÅR ! <3333333    Kärlek till dig fridah ! <3   <33      hehehe<33         SÖTNOSEN<333


Av Kayesh - 19 maj 2011 17:39

VÄRLDENS BÄSTAAAAH LÅÅÅÅÅÅT JAG SVÄÄÄÄÄR!          




 http://youtu.be/5b6lrMfAFgkhttp://youtu.be/Wem9gfEu3hk




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kaaye

  Bara jag , ingen annan :P


Ovido - Quiz & Flashcards